Merhaba hanımlar ilk hamileliğim ama şöyle bir sıkıntım var başından bari çok pimpirik biriyim acaba iyimi acaba her yolundamı özellikle acaba kalbi atıyormu diye düşünüyorum. 4 aylık olduk ayın 4ün de gittim doktora çok şükür iyi. Ama ben 15. Haftadayken 16 da hissettim hafif hafif bebeği sonradan hiç hissedemedim bu normal mi sizce şuan 18. Haftamdayım