Canlar dün sabah titreyerek uykudan uyandım en yakın acile gittiğimde ateşim 40 derece olmuştu parol serum yapıp kan sonucumu beklediler kan sonucumda CRP kandaki enfeksiyon 130 idrar yolundaki daha fazla çıktı hamilelikten ilaç veremeyecek lerini yoksa acil yatış olması gerektiğini söylediler bu arada böbreğimde genişleme var bebekden dolayı antibiyotik iğne yaptırıyorum 1 sabah 1 de akşam doz ama çok kötü durumdayım ateşim yinede düşmüyor iştahım sıfır kapandı bişey yiyip içemiyorum doktorum böyle olursa bebeği hemen alacağını söylüyor. Bnde 36 haftayı görmek istiyorum siz ateşle yüksek enfeksiyonla nasıl başa çıktınız