8+1 oldum ve ne yesem çıkarıyordum vücudum çok susuz kaldığı için yatış yaptılar perşembe gecesinden bugün pazar ve çıkmak istediğimi söyledim sonuçlarım temiz çıkmış ama bulantılarım azaldı hala kusmaya devam ediyorum hemşire kalmam gerektiğini söyledi ama kendilerinde geçmeyeceğini 12. Haftada geçebilir diyorlar azalacak sadece diyorlar biz amaca şuan ulaştık o halde umarım artık sorun olmaz sizin bu süreç nasıl oldu