Kızlar 6-7haftalarimda su bile içsem çıkarıyordum bulantılarım oluyordu… şimdi 8+2haftaligiz bu haftadan bulantı ve kusma belirtilerim azaldı…3gune fln doktor kontrolüne gideceğiz…ama için içimide yemiyor desem yalan olur…benim gibi olanlar varmı aranızda?Teselliye ihtiyacım var🙁