(Kızım 1 aylık)Çokmu evham yapıyorum gerçekten lohusalık psikolojisi mi annelik iç güdüsü mü bende bilmiyorum.Ama içimde hep bı korku. Bazen kucağıma alırken düzgün tutmadım gibi geliyor yada tam emerken gaz sancısı vurduğu için birden kasılıyor başını geriye doğru.
Özetle canım anneler sizce başını kolunu yada herhangi bir yerini incitmis olsam fark eder miydim istemeden zarar vermiş olmaktan çok korkuyorum 😔