ilgihazaal Bebeğim bir haftalık ve kolik. Sebepsiz yere ağlıyor geceleri sadece memede duruyor. Kolik bebeği olanlar ne iyi gelir siz nasıl rahat ettiriyorsunuz önerilerinizi bekliyorum..
Agg0207 ilgihazaal canım gazı varsa gaz damlası mutlaka kullanmalısın ayrıca emzik kullanmalısın birde biz o dönemi hep kucakta geçirdik ama genel olarak cevremdede kolik bebeği olan vardı sen nede yaparsan yap ilk 3-4 ay agliyacaksa ağlıyor malesef 😕