irem10 Kızlar şuan uyandım geri yatirmiyo göbek deliği içinde acı var çevresinde bide neden olabilir 22+2 yım çok acıyor 😭😭 başına gelen var mi bu nedir içi ve çevresi çok acıyor
Churcill irem10 benim özellikle tuvalette oturduğum zaman olurdu daha sonra çatlaklarım oluşmaya başladığında ilk göbek deliğimin sol tarafı çatladı nerdeyse 😂 genişlemeye çalıştığı için o acı oluyo galiba ama etkisi hemen belli olmuyo işte içten genişleyip daha sonra dışa vuruyo
Sbry98 irem10 dediğiniz gibi göbek deliği acısından kıvranıyordum öksürürken yürürken bebek büyüdükçe baskı yapıyor dedi doktorum bir ara oldu geçti şuan 35 haftalığım ve yine başladı göbek deliğide iyice dışına çıkmaya başladı zaten baktıkça tuhaf oluyorum 🙈
Fdm95 irem10 eğer bahsettiginiz ağrı esnasında göbek deliğinizin içinde veya çevresinde bı şişlik oluşuyorsa ağrınin geçmesiyle birlikte şişlik de iniyorsa muhtemelen sizde de benim gibi hamilelikte göbek fıtığı oluşmuş demektir
irem10 Gunicka büyüdü karnım Allah var hatta gece yürüyüşe ciktim yemek yedim üstüne su içtim catlicak gibi oldum. Ama çok acıyor sanki bıçak saplanıyor çocuk içerden tırnağı ile deliyor gibi 😭
Ebraz irem10 başıma gelmedi ama dün youtube da izledim doktor ultrasonda gösteriyordu bebek anneyi tırmalıyor eliyle karnını mıncıklıyordu alta kadınlarda yazmış evet böyle oluyor kendi doktoruma söylediğimde mümkün değil demişti ama kanıtı yazmışlar yani senin minik biraz yaramaz annesiniyle uğraşıyor 😂
irem10 Gunicka hareket etti baya rahatladım göbek deliği yani taş gibiydi napti kafasını oraya mi soktu acana bilemedim 22+3
irem10 Churcill böyle içi resmen bıçak saplanıyor gibi sizinde mi öyleydi bebgim hareket etti tekme vs attı baya rahatladı sonra
Gunicka irem10 yapiyorlar oyle) benim.kac gundu kaburgamin altina giriyo neler cekiyorum) inshAllah yasayib goruceksin)
Churcill irem10 evet kıpırdayamıyodum o ağrı geldiğinde ve masajla falan geçmiyodu içten sızlıyo gibiydi daha sonra olmamaya başladı
BirazbundanBirazondan1 irem10 bende bebek yağı sürüyorum. İğne gibi batma oldukça günde 2 yada 3 kere sürüyorum
irem10 Sbry98 çok kotuydu gerineyim dedim bı baktım sanki göbeğim koptu sonra tuvalete gittim göbek deliğim mi kaniyo acaba diye cam açıktı acaba böcek girdi de orayı mi soktu fln diye düşünmeye başladım 🤣 taş gibiydi aynı sonra ona korktum geri yatayım dedim asla yatamadım açıdan aglayacaktim evin içinde yürüdüm biraz koltuğa yattım bebek hakreket ettikçe rahatladı valla yoksa acile gitcektim 🤣
BirazbundanBirazondan1 irem10 🤣🤣🤣 ben bebek yağını sürünce eşime haydi bre güreşe varmısın diye takılıyorum. Yağ içinde kalınca 🤣🤣🤣