Bende dün adet günümde leke gördüm bugün kesildi normalde düzenli olurdum böyle bi şey beni de şüphelendiriyor ancak bel karın ağrısı oldu biraz beni tedirgin ediyor son adet tarihime göre de 4 haftalık oluyor yarın kan sulandırıcı ve folik asit ztn kullanıyorum direk doktora mı gitmeliyim bilmiyorum