Churcill Geldi çok şükür doğurmadan 😅 Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıcakla yatsın bebişlerimiz içinde inşallah 🥰
irem10 Churcill bende Elele madre park yatak aldım içindeki yatak bana yeterli geldi 6 ay fln yatar da sonra başka yatak ister gibi geldi
Churcill irem10 bana da ince geldi. Aslında standartlara uygunmuş sanırım ama bilemedim. Annemler sanırım içine ayrı yatak yapacaklar o yüzden çok önemsemedim gelen yatağı. Zaten geldiğinde anlamadık bile yatak olduğunu büküp bantlayıp paketlemişler 😅
Churcill hilalaktascelik ayy o da yolda da bakalım ne zaman müsait olacak hanımefendi 😂 öyle post da açarım inşallah 🤗
minnakkraker Churcill güzel güzel sağlıkla içinde büyüsünler inşallah benim beşik de dün geldi daha kurmadık 😊 yatak bana da ince geldi yeni yatak alsam mı kararsız kaldım
Churcill elmas8 önce orta göbeğini itmezseniz kolay. Her yerde bas bas yazmışlar orta kısımdan önce kenarları oturtun diye biz direkt önce ortayı indirdik zor kurduk nerdeyse 😂 videoları var zaten kurulumu kolay