semaa_ Leylmom düzenli aralıkla olursa gitmen gerekir evet erken inşallah birkaç hafta daha bekler 🤲🏻 bana 5 dk bir sancı gelince doktorum gelmemi söylemişti
Leylmom semaa_ tamam canım. Yarın kontrolüm var o zamana kadar bari fırtlamasa 😄 bi korktum ki o kesik hissini açılma mı oluyo diye düşünürken birden adet sancısı girdi dedim aha