Kizlar kizlar sonunda doğurdum ama mahvoldum ilk gebeliğim doktorum bebeğim iri olduğu için ve kafası büyük oldugu icin direk sezeryan dedi 4.070 grmış. 39+6 yken sezaryandan gün verdi bana 40+3 Ken sezeryana girecektim o gün hastanede sıramı verdiler anestezi EKG derken sıramı aldım ama eve bı geldim ki benim ağrılarım başladı ama ben kabız zannediyorum kendimi duş aldım uzandım yine de bana mısin demedi en son hastaneye gittim 2 cm açıklığım varmis nstydi tahlillerdi derken tahlillerin sonucunu beklerken açıklığım 4 cm oldu ve aşırı derecede ağrım vardı hemen yatış yapildi hastaneye ve ultrasondan bakıldı ki bebek makat geliyormus acil sezeryan oldum hemen belden uyusturdular ameliyathanede resmen köpek gibi davrandılar yok neymiş biz hamileler durur durur bu saatti bulurmusuz gece saat 2.30 du arka arkaya daha neler neler neyse ameliyat bitti bebeğime kavuştum ama şimdide doğum yapalı 2 gün oldu aşırı ağrım var sütüm de gelmiyor bebeğim ağlıyor sürekli moralim çok bozuldu göğüslerim hep yara içinde ne yapmam gerekiyor eve ciksam rahatlayacam sanki ama sütüm de gelmez diye korkuyorum sizler neler yaptınız süt gelmesi için. Doktora danisacam mama vermek için ağladıkça o içim sızlıyor karnımın acisindan rahatca emziremiyorum başına gelip bu süreci nasıl atlattiniz bana moral olsun