Idrar enfeksiyonum oldugundan şüpheleniyorum hatta emınım cunku yanmam var ve 10 dk da bır belkı daha az surede ıdrara cıkıyorum ama bıldıgınız yarım cay bardagı en az ıdrar gelıyo bu normal mı acaba bebegın suyuda mı ıdrarla gelıyo tamam ıdrar hıssı gelır ama bu kadar ıdrar cıkması normal gelmedi bana 🥺