Şimdi lavobaya girdim hafif bel ağrısı ve kasık ağrısı olmuştu hatta magnezyum ilacı içeyim dedim 🥺 kızlar bacağımdan bir damla su aktı. Bebeğim bugün aşırı derecede hareketli, daha 30+6 olduk çok erken. Su gelmeye devam ederse bu şekilde öylemi hastaneye gitmeliyim. Yoksa bir damla geldi hemenmi gitmeliyim? Bildiğiniz kendiliğinden gelen bir damla suydu çok eminim🥺