beyzaguvendi ben de 36dayım sürekli özel bölgemde tuhaf bir baskı var. özellikle oturup kalktıkça önüm ağrıyor resmen. Yürürken hamileler niye tuhaf yürür diye merak ediyordum anladım. Babam doktor ona sordum. Sinirine baskı yapıyordur dedi. Onun dışında çok ağır hissediyorum ağrım yok pek