Duyguceylan_ Kızlar 36+4 haftalığım bugüne kadar çok şükür oğlusum hiçbir problem çıkarmadı. Çok güzel çok rahat bi hamilelik geçirdim ama bir saattir kursağım yanıyor. Uyutmuyor, bunu geçirebilecek bir şey yok mu 😆
Churcill Duyguceylan_ maden suyu deneyin bir de çiğ patatesti sanırım onu rendeleyip suyunu içmek iyi geliyomuş mideye. Varsa en iyisi rennie şurup 👍