Sahra245 Ben şuan 2. bebeğime hamileyim, dolayısıyla bir doğum yaptığım için tecrübe var birazcık. Şunu söyleyebilirim ki doğuma ne kadar pozitif girerseniz o kadar kolaylaşıyor, özellikle eğer vajinal doğum yapacaksanız mutlaka her zaman çektiğiniz sancının bir tık fazlasına hazırlıklı olarak, bağırmadan, sancı geldiğinde yavaş ve derin nefesler almaya odaklanın. Sancının fazlasına hazırlıklı olursanız en şiddetli anda bile dayanacak gücünüz olur, ki zaten dayanılmaz dereceye geldiyse birazdan doğuracaksınızdır, bu da iyi haber ❤️ Ikınma aşamasında ebeyi ve doktoru mutlaka dinleyin, en doğru ıkınma şekli için yönlendirme yapıyorlar, gerisi size ve bebeğinize kalmış 🙏