Kubra11 Glsm3443 selam canım ben de 24+1 deyim bende öyle hissediyorum sanki eskisinden daha az hareket ediyormuş gibi geliyor sırt üstü yatınca biraz dinlenince hissediyorum
Mslali Her zaman aynı şekilde olmuyor hareketleri ve inan daha en az hissettiğin dönemdesin bana söylediklerinde garip geliyordu ama şimdi 33+3 oldum ve tam hareketlerini 30 dan sonra sayıp yorumlayabiliyorsun çünkü gerçekten bir düzeni oluyo bebeğin o haftalarda bazen hiç hissetmediğin bile olabiliyor sadece çok düşünme panikleme bişeyler ye yat birazcık hissedersin brbeğini 🙏🏻😊