38+2 hamileyim 2 3 gündür bebeğimin hareketleri cok yavaş normalde bisey yediğim zaman özellikle bu saatlerde uyumaya yakın çok çabalar hareketli olur sanki içimde yokmuş gibi hissediyorum önümüzde ki çarşamba doktor kontrolüm var 1 haftaya düşürdü normalde kontrolleri sabah uyanınca doktora gitsemmi acaba 2 gün erken gitmiş olucam sabah gidersem sizce ne yapabilirim.