Sssaaa3 Svda77 biz hastane çıkışı onlu set olarak aldık canım hemşireye vereceğiz o kıyafetleri yeni doğan olarak satılıyor diye biliyorum
Svda77 Sssaaa3 ben hepsini ayrı ayrı aldım bir hevesle başta şimdi eksiğim olsun istemiyorum sanırım o hastane çıkışlarını zibinlari farklı oluyor o yüzden merak ettim