Günaydın merhaba Bişi sorucam ben ama yardımcı olur musunuz?
6 haftalık hamileyim dun kahverengı akıntı geldı acıle gıttım doktor ultrsonda baktı daha hala kesenin içinin boş olduğunu söyledi iğne vurdular 3 gun beklememız gerektıgını pazartesi gunu tekrardan kontrolünün yapılacagını soyledı ne yapmam lazım aklımdan hersey gecıyor benım gıbı basına bu olay gelen var mı ?