Goksu2023 Eceselo1759 sağ tarafta toplanıyor ve kasılma oluyor canımı yakıyor eğer sağ tarafta kalırsa gün boyu devam ediyor kasılma sadece rahatsızlık veren o çok şükür geri kalan hep iyiyim 🙂
Kubrakarahan Eceselo1759 hareketler kısıtlandı bebişimin benimde öyle ara ara sancım oluyor birde kuyruğum batıyor 🥲
Mrveem İyiz şuanlık toplanmalar oluyor sağ tarafında ara ara rahatsız ediyor biraz ayak şişmesi çok oldu
Eceselo1759 Zerenismom 5 ay her gün diş ağrısı çektim tek çözümü karanfil yağı canım pamuğa dök dişine bas çok iyi geliyor
Eceselo1759 Tetik benimkinin hareketleri sanki eskisi kadar değil ya sadece tekmeliyor eskiden geziyordu sanırım yeri daraldığı için artık
Eceselo1759 AAtlas Allah yardımcın olsun canııım biraz buralar artık biraz serinledi de rahat ediyorum az da olsa
Eceselo1759 Kubrakarahan ayy bende artık dönemiyorum yatakta resmen kemiklerime ağrı giriyor çok kötü
gzdeylcn Eceselo1759 ben doktoruma danıştım riskli bir gebeliğim olmadığı için doktorum istediğin tedaviyi yaptırabilirsin dedi ve 20lik diş çektirdim hemde yarı gömülüydü ağrıyı çekmektense doktorunuza danışın tedavinizi olun
Haticealp Ya bizimde sanki 2 gündür hareketler azaldı çok korkuyorum ama yeri daraldığı aklıma geliyor hareket var yok değil ama öncesine göre az 😒
Eceselo1759 Haticealp benimde öyle hem de uzun bir süredir kontrolde de her şey yolundaydı eskisi kadar hissetmiyorum sadece tekme atıyor ya da kasıklarımda oynuyor
Haticealp Eceselo1759 valla ayni durumdayiz benimde kasiklarda az tekme bide gogus kafesime arada baskı yapıyor o kadar
Eceselo1759 gzdeylcn ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapılmıyor gebelerde benim ilk aylardı ve cerrahi işlem gerektiren bir şey olduğu için maalesef tedavi uygulanamadı doğumu bekliyorum
gzdeylcn Eceselo1759 2 aylıkken oldu benimde cerrahi işlemle çekildi şükür bir şey olmadı Allah yardımcınız olsun gerçekten diş çok kötü bir durum
cevriye35_ 31+4 bizde aynı sürekli toplanmalar gerilmeler karnımı baya rahatsiz eduyo nasıl taşıycam bilmiyom çok zorlanıyorum havalar da sıcak zaten Allah yardimcimiz olsun🤰