AleynaBilgin 38+2 olduk 1 haftadır şiddetli mide yanması çekiyorum ilk defa böyle oldu bebek doğum kanalına girmişti 1 hafta önce doğum yaklaştığı için mi acaba bilgisi olan varsa yazabilir mi
Mommysu AleynaBilgin Doğumun yaklaşmasıyla mide yanması olmuyor. Son dönemlerde çok fazla yaşanıyor, bebek büyükçe mide Yukarı çıkıyor. Gaviscon, mide koruyucu kullanabilirsiniz. Yeşil mercimek yutmakta iyi geliyormuş
koalamiyim AleynaBilgin benim 28. haftayla birlikte başladı 1 haftadır midem yanıyor. O yüzden doğumla mı alakalı hiç bilmiyorum 🥲
Mediha99 AleynaBilgin geçmiş olsun canım ben de 37 haftalık hamileyim çok bulantılarım kusmalarım oldu son ayıma kadar neredeyse devam ediyor ama hiç mide yanması falan çekmedim acaba nedendir
Twobabysmom Soğuk süt içiyorum ben biraz rahatlatıyor. En azından uykuya dalana kadar idare ediyor beni
Mummumlilo Haftadayım ve midem bazen cayır cayır yanıyor sebebini buldum sıcaktan. Ne zaman gündüz dışarı çıksam akşamına midem yanıyo evde klima ortamının serininde günü geçirince hiç mide yanması falan olmuyor akşam olunca yürüyüşe falan çıkıyorum artık🙄