Tsrhlya peçeteyi kendi cildiğimize bile uygularken çok sert kalıyor kaldıkı bebekte😳😳Benim olmazsa olmazımm 5 paket aldım anca yetiyor kızımdada oğlumdada en önemlisi bende çünkü emiyor kusuyor ek gıda dönemine geçtiğinde daha sık kullanıyorsun Ben ıslak mendil asla elde yüzde kullanmam yıkarım elini yüzünü ağız beziyle silerim