Merhaba, 5 yillik evliyiz ve cocuk fikrini surekli erteleme sebeplerimden birisi kilolu olmamdi. Sonra akisa biraktim ve simdi ikiz bebislere hamileyim. Bu arada arastirma yaptim ve korkulacak bir sey olmadigini anladim. Ayni kilolamda bile kalarak doguma gidebiliecegimi ogrendim. Tabi ki duzenli ve dogru beslenerek, benim acimdan hamile kalmam sorun olmadi. Kilomu tam bilmiyorum, sanirim 95 civariyim su anda. Ayrica 2 aylik oldu bebisler, bakmiyorum pek tartiya -hatta hic 😂- ama insan kendini bilir ya, oyleyim iste. Insallah sizin icinde her sey yolunda gider❤️