Yenibirannee Monarosa06 ben kusma olayina çözüm ve gaz sorununa iyi gelsin diye hep yastik uzerine yuz ustu yatiriyordum kafasi yan şeklinde
Melegimm_2509 Monarosa06 ben sadece gündüzleri gözümün önündeyken sırt üstü yatırdım onun dışında geceleri ya sağ ya da sola yatırdım zaten kusan bi bebekti aylarca reflü yatağı kullandım