Emirege41 ben 1 sefer kimyasal yaşadım. 3 veya 4 ay sonra hamile kaldım. Eğer 3.sefer de kimyasal olursa Bi görünün doktora..
Kan pıhtılaşmasına bakarlar bir de en son genetik test yapılır.
Kolay hamile kalıyo olabilmeniz güzel. Bence yakında hamile kalırsınız bunlara gerek kalmaz