Bekarken günde 1.5 pakete yakın, evliliğimin ilk aylarında günde 5,6 tane içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim gün komple bıraktım bırakmayı geçtim çok tiksindim dumanı midemi inanılmaz kaldırıyordu, ondan sonra bi tiksinti oldu ikinciye hamileyim hala tahammül edemiyorum kokusuna nasıl içmişim senelerce şu zıkkımı diyorum bi ton para yatırmışım onca zaman. Rabbimin bi lütfu diyorum bana çoğu insan malesef kolay kolay sıyrılamıyor şu meretten