melikemstf Kızlar 1 gün sonra 13 haftalık oluyoruz devlet hastanesi 16 dan sonra söylüyor cinsiyeti bizde sabırsızlanıyoruz özele gitsek söylerler mi acaba ?
Semasyy melikemstf söyleselerde yanılma oluyor 16. Haftaya kadar bekleyin hatta tek doktora görünmemenizi öneririm iki farklı doktora görünün. 16. Haftada biz öğrendik ama yine de detaylıyı bekliyoruz 2 hafta sonra detaylıya giricem
melikemstf Semasyy doğru söylüyorsun ay valla günler geçmiyor bi öğrensem de ona göre alışveriş yapsam 😂
Anonimmss Özelde erkekse hemen belli ettigi için söyler ama kızda çok da emin olamıyorlar ben özelde 15 haftalikken öğrendim kızımı ama devlette 20 de falan net birsey soylemisti