MonicaGeller Düşük için bu testleri istedi doktırum. Değerler normal görünüyor. Negatif olması normalde iyi acaba bu sonuçlar için de iyi mi ?
Blossom MonicaGeller Kırmızı renk olursa değer dışında demek. Sıkıntı görünmüyor gibi. Ama d vitamini takviyesi alın mutlaka.
MonicaGeller Blossom evet biliyorum ama bunlar antikorlar sanırım negatif olması ne demek tam bilmiyorum. Düşük mü d vit. Referans aralığında diye pek önemsemedim
Blossom MonicaGeller Negatif yazanlar negatif olmalı zaten. Aslında bütüncül bakan doktorlar 100 altına düşmemeli diyor. Son araştırmalar da bu yönde. Nedense bizim hastane tahlillerinde güncelleme yapılamadı bir türlü. 😒