Merhaba kızlar,
İlk doğumum 3.5 yıl önce sezeryana dönmüştü. Normal doğum sancısını çektim ama nasip olmadı.
İkincide SSVD istedim doktorumda destekledi hep beni. Hamileliğim hep hareketli geçirdim doktorun verdiği egzersizleri yemem gereken şeyleri tükettim gel gelelimki bebiş dönmüyor kanalada inmiyor 39 haftayı bitirdik 40ın içindeyiz doktor seni daha fazla riske atmak istemiyorum elinden geleni yaptın normal gelmek istemiyor bebek dedi pazartesi için gün aldık dualarınıza talibim. Planlı sezeryan için öneriniz varmı bi gün öncesi neler yapmalı