merhaba herkese, ekimde doğacak bebek için kış aylarında ne giydirilir hiç bilmiyorum:( yani uzun kollu body üstüne alt üst takım mı yoksa sadece atlet üstüne alt üst takım mı? ya da fermuarlı cıt cıtlı tulum içine ne giydiriliyo? evim sıcak oluyo kışın küçük bi ev zaten, alıveris yaparken iyice kafam karıstı atletler uzun kollu bodyler bebek hangisinde üşümez hepsi kafamı karıştırdı:( tecrübeli anneler yazabilir mi