Şu an 27 haftalığız. 2 hafta önce ve geçen ayın sonlarına doğru aniden bir nefes darlığı başladı mosmor oldum . Sadece nefes darlığı ile de kalmadı tüm damarlarım şişti ve ağrımaya başladı yetmezmiş gibi de kaşıntı başladı yarım saat bir saat kadar şakındım ağrı devam etti nefes darlığı da. Sonra kendi kendine geçti. 2 hafta sonra yine başladı yine geçti acaba bu farklı bir şey mi. Doktora bu sebepten dolayı hiç gitmedim