Rabia_bspnr doğumun olması için illa suyunun ve nisanın gelmesine gerek yok.doğum anındada bunlar gelebiliyor.ben ilk doğumumda arka arkaya soddetleşen ağrıyla gittim.ne auyum geldi ne de nisanım.ebe kontrol edince 4cm açılma var doğum başlamış dedi ve 7 cm açılmam olunca suyumun gelmesiyle bebegimde geldi🥰herkese simdiden bir avazda ve saglıklı doğumlar diliyorjm🙏