ozgeteacher Kızlar çok afedersiniz ama bugün Aspava’ya gittik ve ne zamandır canım çekiyordu diye çiğköfte yedim. Şimdi içime kurt düştü. İçinde et yoktur değil mi? Çünkü bayağı bir yemiştim 🥺
TheMuhtesem ozgeteacher aspavalardaki ikramlık çiğköftelerde et olmaz. Etli çiğköfte yapan çok az mekan var zaten, rahat olun.
Baharoloji ozgeteacher ay bende hep yiyorum olacağını zannetmiyorum zaten ikramlıklar sınırsız ya olsa altından kalkılamaz gibi yoktur
ozgeteacher Teşekkür ederim kızlar. İçim rahatladi cidden. Etli olmasa da dışarıda yapılanları yemek doğru değil diyorlar ama 4 aydır canım çekiyordu bugün yedim biraz dayanamayıp 🥺
Mommysu ozgeteacher Çiğköfte yeşilliklerden dolayı yemeyin diyorlar. Toksoplazma bulaşma oranı fazla olduğu için. 🙂