27.haftada bebeğimin hareketlerini dışarıdan görebiliyordum sonrasında sakinleşti şu an 31 haftalık hamileyim çok nadir hareketlerini hissediyorum öyle olunca art arda kontrole gittim bir sıkıntı yoktu çok şükür aynı durumu yaşayan var mı sakin oldukça tedirgin oluyorum