Merhaba hanımlar benim beta hgc değerim 84700 çıktı ASM de tahlil vermiştim oradaki doktor ikiz olabilir dedi daha sonra kadın doğuma gittim 7+3 haftalık gebe olduğumu söyledi ve şuan tek görüyorum dedi ortalama bu değerde olan veya sonradan ikiz çıkan var mı bir sonraki kontrol bir ay sonra ve çok merak ediyorum