Kızlar ilk hamileligimde ilk aydan kaldım ama nedense bu sefer cok aceleci stresli davrandım cok titizlendim adet tarihimden once defalarca kan verdim erken gebelik testi paket olarak aldım ve bitirdim sonra adetim gecikti hemde 5 gün hamileyim diye dusundum 2 kere de o zaman kan verdim sonuç 6. Günün sabahı adet oldum stres yapmadan ilerlemek gerek biran once ogreneyim diye aceleci olmamak gerek evet elimizde degil heycanla testler yapiyoruz falan ama adet olunca daha üzücü daha agir geliyo bu sefer biraz daha sakin akışına birakarak yaklasmak gerek