bubuiledudu Goncayilmazz ben de pgt sonuçları bekliyorum 2 tane embriyom gitti teste. Eşimle benim genetik testlerimiz temiz benim 2 kaybım olmuştu 2 sene önce o sebeple önerildi. Genetiklerimiz temiz olduğu halde korkuyorum testlerin kötü gelmesinden.
Aysennnnnn Goncayilmazz Belli bir sebep yok aslında sadece eşimde DNA hasarı oranı biraz yüksek çıktı. O yüzden olabilir diye düşünüyorum
EbruBoluKaya 4.denemede ngs genetik test yapıldı şükür 6,5 aylık olduk. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🤲
Goncayilmazz Peki doktorunuz sizinde anne olabiliceğinizi söylüyormu,inşallah olursunuz Bende çok istiyorum anne olmayı
Goncayilmazz Bende ankaralıyım memoraili biliyorum bize çok yakın hastane üstelik çok iyi bir hastane