1kucukbaby Yürürken tuvalette bide oturamıyorum batma mı desem ağrı mı desem garip bi şey var ordan da karnıma yayılıyor ağrılar yaşayan var mı nasıl geçer tuvalete de çıkamadım onun yüzüne
Idrnm Çok normal canım korkma, tuvalette de dikkat et ıkınma da aman az kalmış az daha sabret doğumdan sonra hemen geçiyor
Haticeertrk Haftana göre çok çok normal bir durum bende 38. Haftadayım aynı durum bende de oluyor ama en fazla gün içerisinde kendimi yorduğum zamanlar ağrı şiddetleniyor sende de bu sebeple olmuş olabilir 🌸
1kucukbaby Haticeertrk ben 18 ağustosta doğurdum 🥲 darısı sana olsun inşallah Allah tamamına erdirsin inşallah