Ben çok ugraşmıştım ne devlet hastanesi ne özelde yer bulamamıştım çok ileri tarihlerde veriliyordu rahdevu hafta kaçınca bakılmıyor diye çok üzülmüştüm sonra instagramda takip ettiğim bir ebe eğitim ve araştırma hastanelerinin radyoloji bölümüde yapıyor dedi. Randevu aldım kimsede olmuyor rahat ve uzun bir şekilde bakıldı. Sadece tek fark ultrasan resmi vermiyor o kadar.