Babybaby3434
Canım bize de bağırsakta parlaklık var dendi diğer her şey normal ikili testte iyi çıkmıştı.insan ne yapacağını bilemiyor maalesef
Babybaby3434
[bilinmeyen] kendiliğinden de kaybolabiliyormus bu arada bilgin olsun.
Aymehah
[bilinmeyen] acıbadem cok pahalı bır hastane. Normal muayene ne kadar profa ne kadar fark ödeniyor ki
Böbrekte gemısleme ve kalpte parlaklık var bebegımde. Amniyosentez yaptırdım ama devlette özel beni oraya yönlendirdi yani. Bana beyinde kıst biraz riskli geldi. Ama prof da hemen hemen aynı seyleri diyecektir
sususdden
[bilinmeyen] Merhabalar öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız için dua edeceğim,sakin olun bende Acıbadem hastanesine gidiyorum ve 11+2de 2li testte ense kalınlığı sınıra bile yakın değilken çok korkutuldum ve direk nifty teste yönlendirildim ticari olduğunu düşündüğüm için önce ikili test sonucumu beklemek istediğimi söyledim ve onu yaptırıp çıktım sizde sakin olun kist kendinden kayboluyor diye biliyorum sadece takip gerekiyor içiniz rahat etsin tabiki başka bir uzman görüşü daha almanızı tavsiye ediyorum iyi akşamlar
Babybaby3434
[bilinmeyen] cnm valla yaptrsak ne olacak o da tartışılır kaldı ki o testin bile düşükte olsa yanılma ihtimali var benim de kafam çok karıştı insan hamilelik doneminde zaten çok hassas oluyor...
sususdden
[bilinmeyen] Bende doktoruma aynısını söyledim test olumsuz gelirse ne yapılabilir?Siz gebeliği sonlandırmak isticeksiniz ama benim her şekilde kabulum aldırmayı düşünmem dedim,oda testin sonucunun temiz geleceğini düşündüğünü 10.000/1 böyle özel çocuklar olduğunu söyledi ee o zamn dedim kabullenme için zamana ihtiyaç olduğunu şok süresini bebek doğmadan atlatmalı aile dedi bilemiyorum ben ilk çocuğumu 2009 yılında dünyaya getirdim yine tüm kontrollerimi yaptırdım ama yoktu böyle şeyler o zaman yani resmen bütün hamileler olarak diken üstünde geçiriyoruz günlerimizi😔