2kuzu1annee Drnrabn benim ilk çocuğumda öyleydim sıfır belirti ile prensesler gibi geçirdim hamileliği 🤗
Beste-- Sehermahsum7321 ne cesaretle 2. Yi doğurduğumuzu bende anlamış değilim inan ben birde 10 yıl arayla 2.yi doğurucam nasip olursa deli cesareti bence 😀😅😅😅
Beste-- 😀 evet oğlum 10 yaşında bilinçli istedik 2. Yide kardeşsiz olmaz diye ama aradaki yaşı çok kaçırmışız 😀😀😅😅
Zeynep1121 Drnrabn bu haftadan sonra mide bulantısı başlıyormuş doktorum öyle dedi benim başladı 2 gündür mahvoldum şar şar gidiyor ya 😶🤢🥴
Drnrabn Zeynep1121 bana 5 haftalıkken gittim boş gebelik olabilir dedi canım cuma günü tekrar gidicem baklm ne olacak hiç keyfim falan yok