Gulsahim Başlıktan da anlaşıldığı üzere 🥰 sezeryan sonrası normal doğum var mı yapan aranızda..Mersin’de oturduğum için orada düşünüyorum..fikir olursanizsaniz çok sevinirim 🥰🥰🥰