Buraya pozitif normal doğum hikayem diye başlık atmayı çok isterdim ama malesef asla pozitif bir doğum yapmadım neyse anlatıp hamişleri etkilemek istemem inşallah çok iyi doktorlar ve ebeler denk gelir sizlere ben iki hafta önce normal doğum yaptım doğumum gerçekten ebelerim tarafından çok zorlaştırıldı ve bebeğim solunum sıkıntısı sebebiyle yoğun bakımda kaldı bir hafta ,bende sürekli hastanede kaldım ve asla dinlenemedim dikişlerim patlayıp enfeksiyon kaptı şuan çok korkuyorum ya geçmezse enfeksiyon diye yaşayanlar neler yaptınız enfeksiyon için gerçekten aşırı canımı ağrıtıyor 🥺