Semra-34 Merhabalar İkiz bebeklerimi bekliyorum 8+4 deyiz ve aşırı mide bulantısı yaşıyorum sizlerde durum nedir )
Nazalex Semra-34 ben hiç kusmandan tiksinmeden 29 a geldim cnm😂 oğlanlar beni hiç üzmedi. İnş doğumdan sonrada böyle devam eder sıpalar 😂💕
Nesli-han55 Semra-34 canım bizde biri kız biri erkek ikizlerimle 29. Haftaya girdik bulantım hala devam ediyor 🥺 Prilam içmediğim gün öldüğüm gündür o derece yani 😂
Semra-34 Nazalex ayyy maşallah canım inşallah benimde bir an önce geçer mide bulantısı korkulu rüyam oldu hayatla bağlantım koptu resmen
Nazalex Semra-34 doktor ilaç vermedi mi. En kolayı cnm sen gece yatarken kraker koy başına uyanınca hiç kalkmadan ondan bi kaç tane yiyip kalk ayağa
Semra-34 Nazalex İki ayrı mide bulantısı hapı atıyorum canım bana mısın demedi geçen gün serüm takıldı iki tane büyük çok şükür şimdi günde 3 kere felan çıkarıyorum daha öncesi WC sandalye koymustum o kadar çıkamıyordum
Semra-34 Ozlm_31 prilam bende kullanıyorum ayrıyetten presesis diye zencefilli bir ilaç var onu verdi hiç biri etki etmiyor malesef