Mervekaya1 Ben hissettim ama minik minik regl ağrısı gibi ağrılar yaşıyorum umarım normaldir 🙏 1 erken doğum 1 düşüğüm var oyuzden korkuyorum
zlm_5 Mervekaya1 benim ilk olduğu için anlaşılmamasi normal diyorlar ama bende tık oldu hissetmesince birsey olmuş gibi hissediyorum:)