6.haftada ağrısı olan varmı
Amine00 benim var canım doktora gittim sordum normal dedi benim kahverengi akıntımda var
Tabem akıntı görmedim ama ağrım çok bazen adet ağrısı gbi bazen kasık
Amine00 benimde öyle canim normal dediler ama yine fazla ağır işler yapma
Tabem malesef bıraktım öğrendiğimden beri cam kapı girişmeyi
6+3 benim de bende hiçbir belirti yok kızlar ya sizde nasıl