Ceyooooo şehir hastanesi kalabalık olur mu ki diye düşündüm akrabam sezeryan yaptı golbasinda memnun kaldı aslında sessiz birtek kendiymis baya ilgilenmisler falan benim ilki normaldi ikinci de insallah normal olursa bide son haftalarda kontrole gittiğimde sıkıntı olmaz yaptırırız derlerse düşüneceğim