burcudemirr benim oğlumun adı miraç çok seviyorum ismini ama pişman oldum koyduğuma okadar huysuz okadar hareketli ki anlatamam. Benim komşunun ikizleri var oda birisinin adını miraç koydu oda çok şikayet ediyor kardeşinden daha önce emekledi yürüdü yani yerlerinde duramıyorlar Kısacası okadar 😂😂😂 yine de düşünün siz bilirsiniz