OzleemM-Efe yaptırdım iyikide yaptırmışım gebelik şekeri çıktı. gelişimi önden gidiyordu diyet verdi şuan gelişimi haftasına uygun gidiyor ve bende kendimi daha dinç hissediyorum. Yaptırma sebebim de ; ailede şeker hastası var , gelişimi önden gidiyor , ben kilolu hamilelik geçiriyordum. Şuan herşey yolunda 🙏🧚🏻♀️